Digitálna recepcia

Nová služba pre vaše pohodlie

Odovzdanie a vyzdvihnutie Vášho BMW do a zo servisu
Nebolo nikdy jednoduchšie a pohodlnejšie.

Celý proces trvá iba pár minút. Nezáleží na tom, či máte vopred dohodnutú rezerváciu do servisu alebo nie. 

Vďaka našej novej digitálnej recepcii je teraz iba na Vás, kedy sa rozhodnete odovzdať alebo vyzdvihnúť svoje BMW. My sme tu pre Vás 24 hodín denne, 7 dní v týždni. NONSTOP aj počas víkendov či štátnych sviatkov.

V PRÍPADE, ŽE MÁTE REZERVÁCIU

Ak ste svoje BMW zaregistrovali online, telefonicky alebo mailom, a máte dohodnutý termín návštevy servisu, príde Vám potvrdzujúca sms jeden deň pred termínom, po 18:00.

Súčasťou správy bude bude link na formulár, ktorý môžete predvyplniť z pohodlia domova, pokiaľ máte záujem svoje vozidlo odovzdať BEZKONTAKTNE cez Digitálnu recepciu.
Vozidlo môžete doviezť kedykoľvek po obdržaní správy, až po plánovaný termín servisu.

Stačí, ak:

  • Zaparkujete v areáli Group M
  • Z vozidla vyberiete všetky veci, ktoré si chcete zobrať so sebou
  • Doklady týkajúce sa poistných udalostí zanecháte vo vozidle a napíšete to do poznámky počas registrácie
  • Vstúpite do Digitálnej recepcie, ktorá je samostatnou miestnosťou, oddelenou od interiéru showroomu
  • Na dispeji recepcie sa prihlásite cez CHECK IN – Mám rezerváciu a zvolíte možnosť prihlásenia cez EČV. Potrebné údaje už budete mať čiastočne vyplnené, stačí  iba vyznačiť  kde ste zaparkovali vozidlo a podpísať sa
  • Na záver odovzdáte kľúč od vozidla do skrinky, ktorá sa otvorí po vyplnení údajov. Ubezpečte sa, že ste s kľúčom od vozidla neodovzdali aj iné kľúče, ktoré budete potrebovať.
  • Náš servis obdrží upozornenie, že bol odovzdaný kľúč od vozidla, a v najbližšom čase sa začnú Vášmu vozidlu venovať
  • Ak chcete vozidlo doviezť ešte skôr ako Vám príde SMS, je to možné. V takom prípade sa prihlásite cez „ŽIADNA SCHÔDZKA?

V PRÍPADE, ŽE NEMÁTE REZERVÁCIU

Sú situácie, kedy potrebujete servis, ale je po pracovnej dobe, prípadne víkend alebo sviatok. Buďte bez obáv.
Naša digitálna recepcia je presne to, čo v takej situácií upokojí Váš stres.
Stačí ak:

  • Zaparkujete v areáli Group M
  • Z vozidla vyberiete všetky veci, ktoré si chcete zobrať so sebou
  • Doklady týkajúce sa poistných udalostí zanecháte vo vozidle a napíšete to do poznámky počas registrácie
  • Vstúpite do Digitálnej recepcie, ktorá je samostatnou miestnosťou, oddelenou od interiéru showroomu
  • Na displeji recepcie sa prihlásite cez „ŽIADNA SCHÔDZKA?“
  • Vyplníte identifikačné údaje a popíšete problém vozidla
  • Na záver odovzdáte kľúč od vozidla do skrinky, ktorá sa otvorí po vyplnení údajov
  • Náš servis obdrží upozornenie, že bol odovzdaný kľúč od vozidla, a v najbližšom čase Vás bude kontaktovať servisný poradca, ktorý s Vami otvorí zákazku (Ak ešte nie je otvorená - viď MÁTE REZERVÁCIU)

VYZDVIHNUTIE VOZIDLA

Keď bude Vaše vozidlo opravené, pošleme Vám správu s kódom na vyzdvihnutie vozidla cez Digitálnu recepciu

  • Aj pri vyzdvihnutí vozidla je na Vás, kedy Vám najviac vyhovuje termín a čas, ale vozidlo musíte vyzdvihnúť najneskôr do troch dní od obdržania správy.
  • Na displeji Digitálnej recepcie sa prihlásite cez CHECK OUT, použijete kód, ktorý Vám bol zaslaný v sms správe.
  • Na displeji sa zobrazí miesto, kde je Vaše vozidlo zaparkované a po ukončení CHECK OUT procesu sa otvorí skrinka, v ktorej je uložený kľúč od Vášho vozidla

Poznámka:

  • Služba CHECK OUT je dočasne k dispozícii pre zákazníkov, ktorí majú s nami uzavretý bezhotovostný platobný styk a /alebo majú zakúpené servisné balíky BRI alebo BSI.

  • Pre prípadné problémy počas registrácie cez Digitálnu recepciu je Vám k dispozícii tlačítko POTREBUJETE POMOC?, po stlačení ktorého zavoláte nášmu kolegovi, ktorý Vám rád poradí.

Objavte viac

Súbory cookie na doméne bmw-groupm.sk.

Akceptujte súbory cookie.
Zistiť viac, vrátane informácií o tom, ako odmietnuť súbory cookie.