INFORMÁCIE O TECHNICKÝCH A
ZVOLÁVACÍCH AKCIÁCH.

Máme prehľad o všetkých otvorených technických kampaniach. Na Vaše vozidlo sa môže vzťahovať technická kampaň, ktorá ešte nebola vybavená a Vy o nej nemusíte vedieť. Po poskytnutí Vašich údajov radi overíme, či sa na Vaše vozidlo vzťahuje otvorená technická kampaň. Ak áno, okamžite Vám pomôžeme s dohodnutím termínu. Potrebnú prácu vykonáme bezplatne priamo u nás v Group M, aby Vaše BMW zostalo v najlepšej kondícii.Vyplňte kontaktný formulár a my Vás budeme kontaktovať a poskytneme Vám bližšie informácie.


ODPOVEĎ NA PÁR OTÁZOK.

Čo je VIN?
Každé vozidlo má jedinečné identifikačné číslo vozidla (VIN), ktoré sa vždy skladá zo 17 alfanumerických znakov.

Kde nájdem svoje 17-miestne číslo VIN?
1. Vo vozidle:

  • Rám dverí
  • Motorový priestor

2. Typové osvedčenie
3. Osvedčenie o registrácii, časť 1
4. Osvedčenie o registrácii, časť 2
5. Poistné záznamy
6. Servisné dokumenty (napr.: § 57a štítok)

Kto platí náklady na servis/opravu?

BMW znáša všetky náklady na vykonanie technickej alebo zvolávacej akcie z dôvodu zaistenia bezpečnosti.

Ak sa na vaše vozidlo vzťahuje technická alebo zvolávacia akcia, môžete sa priamo objednať do servisu.

V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte:

Tel.: +421 (2) 21 001 001

Objavte viac

Súbory cookie na doméne bmw-groupm.sk.

Akceptujte súbory cookie.
Zistiť viac, vrátane informácií o tom, ako odmietnuť súbory cookie.